Dioggen

Trovanje Srbije sa neba!

dioggen | 07 Мај, 2013 10:22

          Verovatno ste  nekada,dok ste lezali na livadi ili na terasi ili ste prosto bacili pogled na nebo, zapazili niz tragova koji ostaju iza komercijalnih ali i onih drugih neobelezih aviona. Cesto bacim pogled na nebo, u dokolici, trazeci te avione i zamisljajuci destinacije na koje mozda ide. Ali ovde nije rec o manje ili vise egzoticnim  gradovima u kojima ce ti avioni sleteti, ovde je rec o tragu koji ostavljaju za sobom. Taj trag je u stvari, vodena para koja ostaje iza turbina motora mlaznjaka i koja usled velikih temperatura,posebno na 8000 ili vise metara, pocinje da se pretvara u kristale leda. Da, to je onaj tanki mlaz koji vidimo iza aviona i koji ubrzo nestane na nebu.Ono sto je meni bode oci jeste druga vrsta tog istog traga, a to je ona koja ostaje prilicno dugo nakon prolaska aviona i zbog kojih nebo deluje tako isarano. Takvi tragovi se sire i vremenom noseni vazdusnim strujama prave svojevrsni pokrivac iznad neba, nalik oblacima a koji se kasnije usled padavina obrusavaju na zemlju. Siguran sam da ste primetili razliku izmedju ova dva traga.

           Nosen znatizeljom da saznam sta je uzrok ove pojave, skoro sam sasvim bezazleno pokrenuo razgovor sa drugarom, sedeci na verandi njegove kuce i posmatrajuci te tragove. Tog jutra nebo je bilo divno,bez oblaka, ali ubrzo oko 10h ujutru,kad smo bacili pogled primetili smo citavu mrezu istkanu od tih tragova. Iako nisam ocekivao da saznam uzrok ove pojave od mog drugara, desilo se upravo suprotno. Njegova saznanja o ovoj pojavi su bila stura ali dovoljno intrigantna da me navedu da sednem za kompjuter i potrudim se da nadjem informacije o tome. Ziveo pretrazivac, ljudi nisu ni svesni sta sve mogu pronaci preko ove aplikacije. Tekstovi koje sam pronasao su me sokirali. Prvo zato sto ova pojava nije od juce,za nju se zna dosta dugo i cak su Ameri priznali da to rade,a sa druge strane sam se sokirao da do sada nisam naisao na ovaj podatak.

 

          Evo o cemu se radi. Nakon potpisivanja sporazuma "NATO partnerstvo za mir", Srbija je dozvolila kao i ostale clanice potpisnice ovog sporazuma, preletanje tih i takvih aviona preko nase teritorije. Rec je, vrlo cesto, o NATO vojni transporterima koji su neobelezeni i koji su specijalno doradjeni za ovu namenu. Hemijski tragovi tkz. chemtrails,karakterisu beli gusti tragovi koji ostaju na nebu nakon prolaska aviona, ostaju na nebu satima i polako se sire. Ove aktivnosti su narocito vidljive u jutarnjim satima ali i predvece kada su na nebu uocljivi avioni koji lete ocigledno van dozvoljenih koridora ali i preko centra grada gde je inace zabranjeno preletanje aviona.Sam izglewd tragova je veoma upecatljiv i apsolutno iskljucuje mogucnost o normalnim kondenzacionim tragovima aerosaobracaja na  nebu. Nezavisni istraživaci iz Nemacke, Italije, Francuske, SAD, Kanade, Australije i ostalih država sveta ustanovili su da hemijski tragovi sadrže jedinjenja koja su sve samo ne zdravstveno bezbedna, još manje korisna. U hemijskim tragovima pronadeni su odredeni teški metali, bakterije, gljivice, pesticidi, mikoplazma, larve nekih insekata nesvojstvenih lokaciji na koju se izbacuju, kao i neki oblici veštackog života proizvedenog nanobiotehnologijom.William Thomas , nagradivani kanadski istraživacki novinar i neprikosnoveni autoritet sa preko trideset godina iskustva, koji je prvi obavestio javnost o hemijskim tragovima, napisao je citav niz clanaka i knjigu o chemtrailsima, a snimio je i dokumentarni film. Na njegovim stranicama se mogu naci mnoga svedocanstva, izveštaji, najnovija saznanja i TV reportaže o hemijskim tragovima. Thomas je prvi je sproveo hemijsku analizu kapljica i uzoraka padavina uzetih nakon zaprašivanja hemijskim jedinjenjima. Kasnije su i drugi istraživaci potvrdili njegove rezultate. U uzorcima chemtrails-a su pronadene sledece supstance, hemijska jedinjenja i organizmi: Aluminijum oksid, barium oksid,mangan,gvozdje,stroncijum,bakterije,dobrometan( kancerogeni sastojka koji se dodaje u gorivo i insekticid)... Na brojnim internet adresama se mogu videti fotografije unutrašnjosti aviona sa ugradenim metalnim rezervoarima umesto putnickih sedišta sa hemijskim sredstvima koja se raspršuju širom sveta. Vide se i fotografije razlicitih mlaznica postavljenih na repu, podu, boku ili krilima aviona.Na intenetu se takode mogu naci video snimci iz vazduha aviona u akciji tokom zaprašivanja hemijskim jedinjenjima na kojima se jasno vidi hemijsko zaprašivanje kako izlazi iz krila i trupa, a ne iz turbina. Takode se vidi i momenat ukljucivanja mlaznica za zaprasivanje. Putnicki avioni, koji su takode ukljuceni u program zarašivanja, prepravljaju se montiranjem razlicitih mlaznica za zaprašivanje da bi tokom komercijalnih putnickih letova vršili zaprašivanje stanovništva otrovima. Cevi toaleta u avionu se spajaju sa cevima rezervoara hemijskih jedinjenja što predstavlja jedan od kreativnih primera prepravki putnickih aviona. Na taj nacin se znacajno smanjuju troškovi raspršivanja hemijskih jedinjenja nad stanovništvom širom sveta i maskiraju  akcije zaprašivanja ljudske populacije komercijalnim putnickim avio-saobracajem. Na pojedinim sajtovima na Internetu reklamiraju se aviokompanije koje nude usluge montiranja mlaznica raspršivaca hemijskih jedinjenja u sve tipove putnickih, teretnih i vojnih aviona.Najcešci simptomi od posledica zarašivanja hemijskim tragovima su: uporan kašalj, problemi sa gornjim disajnim putevima i probavni poremecaji, upala pluca, izuzetan umor, letargija, vrtoglavica, gubitak orijentacije, gubitak koncentracije, glavobolje, peckanje u ocima, bolovi u zglobovima i mišicima, ukocenost vrata, krvarenja iz nosa, depresija, teskoba, gubitak kontrole nad bešikom, nervozni tikovi itd. Simptomi prvo pogadaju starije i oslabljene osobe. Aluminium je neurotoksin, prouzrokuje kognitivne disfunkcije i ostecenje mozga. Potrebno je više godina da se oštecenje manifestuje, u toku kog perioda aluminium polako uništava mozak. Postoje posredni dokazi koji povecane koncentracije aluminijuma u vodi i vazduhu povezuje sa drasticnim porastom obolelih od Alchajmerove bolest. Barijum se dobro razlaže u vodi i ukoliko se ingestira može da izazove poteškoce pri disanju, povišen krvni pritisak, stomacne iritacije, oticanje mozga, mišicnu slabost, oštecenje jetre, bubrega, srca i slezine. Barijum takode može da izazove kancer. Posledice po zdravlje ljudi od udusanja barijuma nisu poznati. Prevelika izloženost manganu posebno utice na respiratorne organe i mozak. Hronično trovanje manganom proizilazi od produženog udisanja prašine i dima i moze da dovede do stalne hendikepiranosti. Simptomi trovanja manganom ukljucuju: slabost, pospanost, emocionalne poremecaje, spazmaticne grceve i paralizu. Mangan sprecava razvoj životinjskih fetusa. Muškarci koji su izloženi velikim kolicinama mangana postaju impotentni. Sindrom koji izaziva mangan pokazuje sledece simptome: psihicke poremecaje, tupost, slabost u mišicima, glavobolje i nesanice. Mangan takodje može da prouzrokuje Parkinsonovu bolest, plucnu emboliju i bronhitis. Simptomi trovanja manganom su halucinacije, zaboravnost i oštecenje nervnog sistema.Po svedocenju zdravstvenih radnika, u porastu su maligne bolesti, bolesti respiratornog sistema, poremecaji srcanog rada, kožni osip, astma, krvarenja iz nosa, hronicni zamor, dekoncentracija, pad imuniteta, karcinom, agresivnost i posebno zabrinjavajuci porast neobjašnjivih naprasnih smrti kod mladih ljudi.    Renomirani britanski dnevnik “The Observer”  objavio je 21.aprila 2002. godine da je od 1940. do 1979. godine britansko ministarstvo odbrane sprovodilo tajne eksperimente zaprašivanja stanovništva biološkim oružjem.  Vlada Velike Britanije je priznala da su nad stanovništvom vršena testiranja bioloških oružja i simulirane biološke pretnje. Ovi eksperimenti su se sastojali od ispuštanja potencijalno opasnih hemikalija i mikroorganizama  na ljude, bez da je javnost o tome bila obaveštena. Za javnost se plasirala prica o istraživanju povezanim sa zagadenjem vazduha i meteorologijom. Iako se službeno tvrdilo da su iz aviona ispuštana hemijska jedinjenja i mikroorganizmi koji navodno nisu štetni po stanovništvo, na predmetnim lokacijama postoji odreden broj dece s urodenim fizickim i mentalnim nedostacima. Lokalne vlasti negiraju uzrocno-posledicne veze iako pogodeno stanovništvo misli drugacije.  Patent za modifikaciju vremenskih prilika tzv. Welsbach-Patent (12) iz 1991. godine koji  potice iz “Lawrence Livermore National Laboratory” (LLNL) – prestižne biomedicinske istraživacke institucije kod San Franciska – služi kao tehnicko uporište zaprašivanja hemijskim jedinjenjima iz vazduha (Chemtrails-a).  Patentiran je od Americke državne institucije za patente US Patent 1991. godine i danas se koristi za manipulaciju klimom. Osnivac i direktor laboratorije LLNL dr. Edward Teller (1908-2003),  je inace bio otac hidrogenske bombe (jedinog oružja masovnog uništenja koje ne uništava infrastrukturu)  kao i zagovornik detoniranja nuklearnih bombi duž obala kako bi se preoblikovale za ekonomske projekte.  Novinar  William Thomas  je 2001. godine u svom izveštaju “Stolen Skies” (Ukradeno nebo), objavio da je posle programa ispitivanja na terenu iznad SAD, Teller predstavio svoj WP patent “za biofizicku redukciju globalnog zagrevanja”, radnoj grupi unutar vladinog panela za klimatske promene “International Panel on Climate Change” (IPCC), medunarodnom udruženju klimatologa koje radi pod okriljem programa UN-a za smanjivanje kolapsa klime.  Tellerov  projekat je u maju 2000. godine dobio zeleno svetlo od IPCC i od onda se primenjuje globalno u režiji svetskog policajca NATO-a.  Upotreba aerosola (cestice koje su raspršene u vazduhu) koju je preporucio Teller i LLNL kao i upotrebu najsitnijih metalnih cestica u svrhu “reflektiranja suvišne sunceve svetlosti nazad u svemir” pozdravila je IPCC u svom izveštaju “Klimatske promene 2001. godine: Ogranicavanje nanešene štete (Climate Change 2001. : Mitigation)”. Danas ne postoji sumnja da se program zaprašivanja hemijskim tragovima izvodi najvecim delom iz specijalno opremljenih boing transportnih  neobelezenih aviona NATO avijacije. Nijedna zemlja koja nije clanica NATO-a ili NATO – Partnerstva za mir (PZM) nije u sastavu programa zaprašivanja. Pored toga, clanice potpisnice NATO- PZM ovom odbrambenom paktu daju velikE koncesije koje ukljucuju prava nenajavljenih preleta.Moguci razlozi zaprasivanja su:  kontrola globalnog zagrevanja, upravljenje klimatskim promenama (geoizenjering),daljinsko upravljanje ljudskom populacijom,izazivanje pada imuniteta stanovnistva radi profita farmaceutske industrije, depopulacija stanovnistva na zemlji,interes korporacija koje proizvode genetske modifikovane organizme.Ovo je samo jedna,sada vec poznata prica, a koliko ih ima za koje ne znamo,ili koje se u nekim super tajnim bazama planiraju u ovom trenutku? Izgleda da smo svi zamorcici nekih eksperimenata i da je ceo svet u stvari jedna velika laboratorija.Samo se ppitam dokle ce sve ovo trajati i koja je cena svega?Nadam se da nece otici predaleko i odneti masovne zrtve,jer tipovi koji sve ovo planiraju imaju previse bujnu mastu, a nazalost i sredstva kojima ce je pretociti u stvarnost.Ideja ovo teksta je bila da se ukaze na vec poznate cinjenice, nekim ljudima koji kao i ja nisu znali o cemu se radi, a vidjali su sigurno tragove na nebu. Podaci za ovaj tekst su preuzeti, izmedju ostalog, sa sledecih sajtova,pa ako zelite da se informisete toplo preporucujem da ih pogledate. 

http://zelenenovine.wordpress.com/feljton/dosije-kemtrilshemijski-tragovi-na-nebu                                                                                                      

http://www.strogopovjerljivo.com/4/76-troskovi-programa-za-prskanje-atmosfere-hemikalijama-procjenjenina-5-milionadolaragodisnje.html                                                                                                    

 

 http://facebookreporter.org/

Коментари

Додај коментар





Коментар ће бити проверен пре него што се објави.

Запамти ме

 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by blog.rs - Design by BalearWeb